Smokinka

едно малко женско намерение

Пиянството на един … бръмбар.

 

Знаете ли, че най-бързият бръмбар на света , тича толкова бързо, че не вижда накъде отива!Ловува на сляпо един вид 🙂 *
С този приятел много си приличаме, не само защото имаме страхотни леко тромави и блестящи задници, а защото понякога от много бързане…можем да си загубим целта.
И докато си мислим, че бягаме от едни ограничения и уж тичаме към освобождението си, попадаме при незрящите затворници.
Изобщо май няма свобода… Ако някой я е постигнал аз или не съм го срещала или не съм чела за него или няма такъв…
Понякога се замислям, за хората които не са като мен, ония които нямат мечти и дълги колкото нощна дамска превръзка списъци с дневните си „мисии“и задачи. Нямат под мишница 4 дини и 5 пъпеша и още 2 наум.
Имам приятели които могат да се отдават с дни на някои безсмислени занимания сякаш им са обещали 200 години здраве и живот. И бавничко бавничко, цък цък изпипват някакви глупости като затворени в капсула. Сами си определят темпото.
Даже няма темпо 🙂 И дишат по-спокойно от мен. Тия живеят ли изобщо? 🙂
А аз искам да не спя за да реализирам всичко, всичкооо! И някоя от тези вечери трябва да отделя за да обера банка за да си финансирам „всичко“-то… 🙂
Предлагам на този бръмбар да пием по-едно…“Кам даун“ дето се вика…Релакс!
Да видим поне като тичаме, към какво се стремим. Да не се окажем устремени в дувара на комшията.
Дринкваме с тоя приятел и аз прошепвам някъде около антенките му:
„Аз теб мноо та уважаам… Поне ти, в едно от всичко в тоя живот
си станал най-добрия…“

 

„Сухоземното животно, което държи рекорда абсолютната скорост е невероятният Tiger Beetle . Както е обяснено в статията, развива до 65 mph само за три секунди , по-бързо от 660 конски сили Ferrari!

Тича толкова бързо, че дори не вижда,в движение е почти сляп!Както обяснява д-р Гилбърт: „Ако Tiger Beetle се движат прекалено бързо, те не могат да уловят достатъчно фотони (осветление в очите на бръмбара)и да формират изображение на плячката си . Сега, това не означава, че те не са възприемчиви. Това просто означава, че при тяхната скорост по време на преследването, те не получават достатъчно фотони отразени от плячката, за да направят образ и да я хванат. „
Източник на инфо за бръмбара: https://goodheartextremescience.wordpress.com/2010/03/26/the-creature-that-runs-so-fast-it-goes-blind/

Вашият коментар

Информация

Публикувано на 22.06.2017 от в MY POINT.